Cash is king

Ja vad säger man, klev upp efter sju imorse eftersom jag ville "fånga dagen". Gjorde god frukost med pojkvännen och sedan tog jag en klumpig promenad till jobbet. Plumsade i snö medan det vräckte ner massor. Till slut kom jag fram och tog mig en dusch, sen började arbetspasset 13-21.30. Lite kaos vare under dagen och sen blev det så att jag fick veta att jag jobbar till imorgon 7.15. Kunde ju faktiskt tacka nej, men vad gör man inte för pengar? 18 timmar ska nog ge lite klirr i kassan. Synd bara att man inte kunde ha haft en magkänsla som sa "Sov ut och njut" imorse, då kanske jag hade varit lite piggare än vad jag är nu? Nåväl, bara 360 minuter kvar..som pricken över i:et så har man en trasig fot som är trött på att springa runt men imorgon mina vänner, då ska jag sova som aldrig förr! Sedan njuta av helgen. Godnatt på er och jobba på åt mig. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;