Baramujanyeee

Long time - no see. Nyårsafton får bra betyg dock försvann min älskade kamera. Så blir nog inga bilder på ett bra tag. Är så förbannad för jag hade hur mycket fina bilder som helst, när alla var fina och fixade så tog vi hundratalsbilder där vid tolvslaget men nu är dom bilderna i någon annans händer. Men shit happens. Annars då, jobbar och njuter av livet. Har blivit kär i min nya mobil - htc xl sensation white i mitt hjärta. Just nu spelas det afrikansk musik och jag drömmer mig smått bort till värmen. Men sanningen är att jag snart ska ta mig till jobbet, ut i arton minusgrader. Det känns när ögonfransarna fryser till is, men ska inte klaga. Jag är glad att jag har ett jobb och kan jobba. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;