Work hard play hard

Hallelujah helgen är över. Efter jag varit hos kiropraktikern så var jag rätt lycklig men inte ska man ta ut något i förskott.. jo dom fixade rätt mycket men nog gjorde dom bara foten värre. Att knäcka, dra och slå den kanske inte var så smart trots allt. Varje steg gjorde så ont och man tar rätt många steg på en akutvårdsavd, det enda man gör är att stå och gå på fötterna. När jag kom hem igår kväll, jobbat mina 24 timmar och insåg att helgen var slut blev jag så glad, sa att ingen fick ringa före tio, för jag skulle sova ut! Jag skulle för engångskull bara ta det lugnt och sova ut, vaknade när mamma och pappa gick upp tidigt och skrattade inombords och gossade in mig bland alla varma och goa kuddar. Ler och vet att jag kan ligga å mysa länge till. Happy moment helt klart. Klockan 7.14 var det roliga över, telefonen ringer och jag rycker in på ava. 30 minuter senare var jag på sjukhuset, trött som aldrig förr. Ful som aldrig förr haha men nu är denna arbetsdag över. Och nu är jag ledig två dagar och nu ska jag ta det lugnt på riktigt. Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;