Stay strong

Jag vill verklingen ha en ny kamera. Smått jobbigt utan. Vill visa min tatuering jag gjorde i London. Vill visa de coola örhängen jag har gjort. Mina fynd idag. Kan det inte bara komma en enkel bra digitalkamera från himlen och landa på min säng? Vet inte om jag orkar kosta på en till, den första tappades i golvet av en vän, fick en ny - tappades av en vän någonstans i Alanya och den senaste blev stulen på nyårsafton. Känns som att jag och kameror kanske inte klickar? Men det kanske var tredje gången gillt då? Så denna gång kanske funkar? Slut grubblat! Idag har jag och min pojkvän spenderat dagen på stan. Riktigt trevligt speciellt buffén på Waldorf. Från det ena till det andra så tänkte jag bara säga att det känns som att jag blir straffad för något, har inte kommit på riktigt vad som händer..gillar inte att klaga men måste bara få nämna detta. Sen minuten slog över och året blev 2012 har jag drabbats av otur. Kamera stulen - dyr dunjacka sönder - ny mobil stulen - visdomstand måste opereras bort - foten blir värre - magsäcken not good - fel på sköldkörteln - osv. Idag var jag även med dessa knölar till en läkare - det var lymfkörtlar? Inte farligt när dom kommer och går. Dock gillade hon inte att jag hade åtta stycken så dom ska punktera dom och ta celler från dom? Lät ju mysigt. Nåväl bra att kolla upp de. Men sen får det räcka. Som min pojkvän sa, din kropp spöar dig. Så sant så. Men inte ska vi vara negativa här, det finns så mycket gött. Som att om 6 dagar är det alla hjärtans dag - om 7 dagar blir jag 20 år - om 9 dagar får jag besök av efterlängtade Iluta en hel helg - om 10 dagar ska det firas att jag blir gammal - om 14 dagar kommer syster hit. Detta blir bra. Nu en kopp T, pussilipuss

Kommentarer
Postat av: Iluta

Lägntar efter dig, vi har verkligen inte haft turen med oss, men snart måste det vända för oss. Snart ses vi vännen, nu slår jag igång en film och tänker mig bort, helgen som jag så mycket lääntar efter! <3

2012-02-08 @ 22:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;