Små lycklig eller vad?

Nu är det februari och jag kan säga att det känns här uppe i norrland. Damn minus trettio grader, brr. Efter en kall dag så har jag fått en varm dusch, suttit framför en brasa med min pojkvän med ett glas rött i handen. Jag har skönaste mjukis-kläderna på mig och nu blir det filmtjam med te. Mina chockladbollar väntar i kylen, dock är jag rätt mätt, blev några stycken medan jag rullade dom..som vanligt, varför kan man inte bara vänta? Trots det kalla vädret så har det varit en grym bra dag för att nu har jag fått hopp igen. Efter jag varit hos läkaren kände allt rätt surt, men älskade mamma gav inte upp, bokade en ny tid hos en ny kiropraktor. Var där första gången idag och herrrrreegud så coolt det är. Dock kunde dom inte trolla och foten är nästan lika ond. Men dom hittade så mycket annat i min kropp och nu får jag svar på så mycket som jag undrat. Hur kan dom veta utan att känna på min nacke å rygg att jag hade ont på vissa ställen, hur visste dom att jag har problem med stukningar, hur visste dom att jag har extra mörka ringar runt ögonen än vanlig, att jag inte tål vissa saker  osv. Nu vet jag så mycket som jag borde ha vetat, nu börjar mitt nya liv. Ska inte fuska nå mer med mjölk, inge chockladkakor, inge gräddsås, inge glass eller chailatte. Jag kommer må så bra efter denna kur. Dom knäckte i rygg och nacke och "slog lös hälen", den satt tydlingen fast sen stukningen sen 2004, inte konstigt man har problem med foten då. Men nu kan jag bara fortsätta hoppas, det känns som dessa begåvade kvinnor kan hjälpa mig. Jag kanske kan bli soldat trots allt. Det känns så bra. Dock har jag otur med mycket annat, t ex igår när man väl kostar på klippning-slingor och färg hos frisören som svider för plånboken så blir det blev det ett riktigt dåligt resultat. Men det finns så mycket annat bra just nu så i let it go. Puss

Kommentarer
Postat av: molly

Åh vad skönt att höra att det är bättre :)

2012-02-02 @ 21:14:38
URL: http://londonmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;