9 februari

Jag vill bara älska livet. Njuta av alla små saker i vardagen. Så som jag gillar att ha det. Vara glad, ha energi och leva livet. Just nu känns det som rena motsatsen. Efter jobbet idag var min plan att träna lite eftersom jag har vilat i 2 år - i hopp av att foten ska bli bra. Men känner att jag måste röra på mig fast de gör ont, blir ju bara en geleklump. Kunde jag träna? Nope. Tänkte men då kör jag bara styrke för mage, rygg å armar. Värken gör att jag mår illa. Sen ramlar energin och viljan bort. Så de blev en lugn kväll som vanligt med något onyttigt som tröst. Men stressar som fan inombords för att jag är så otränad och inte kan göra alla måsten jag vill. Dock försöker jag minska på alla dessa höga krav jag har på mig själv. Måste sluta att tro att jag är superwomen. Ibland måste jag bara acceptera att jag måste ta det lugnt. Jag hinner bli fit for fight en annan gång i livet. Ska lägga mig i min säng, det kan jag faktiskt njuta av. Tänk alla som ligger på kartonger eller gatan. Jag har det bra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;