The end

Vilken härlig tur man har, inte ofta man är lång ledig över helgen, avslutade mitt pass på torsdag klockan tre och behöver inte finnas där förren måndag morgon. Planen var att spendera helgen i Umeå med Iluta och gå på dancehall-klubbar och dansa som tokar. Men i torsdags när jag vaknade hade jag knappt någon röst, så grymt hes. Så då när jag vaknade på fredagen hade jag absolut ingen röst kvar, fick fram några små pip..så medans alla kalasade på lk var jag hemma och myste på. Svårt och hålla käft men det är ju det enda som hjälper + hittade jag några tips, har gurglat cayennepeppar och gjort te drinkar med nejlikor, ingefära och honung. Verkar funka för idag får jag fram ord yey. Plågar mig själv med att lyssna på house, blir så jäkla sugen på att gå bland folk, äta gatumat, åka karuseller, gå hand i hand med sin pojkvän, dansa gärnet och njuta det sista av sommaren.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;