Enough said

Kan inte oturen ta slut? Räcker det inte med att foten jävlas och värker all day all night? Ne juste nu ska man väl överbelasta knät så det också dunkar av smärta på kvällarna. Vad ska ta mig till? Så grymt less. Jag vill bara ut och jogga, springa tills man kräks och känna hur hjärtat håller på att hoppa ut, huden är varm som solen och man känner hur det smakar blod i halsen. Har inte tränat på evigheter. Vill simma och dansa. Snälla räcker det inte snart - hoppas det vänder innnan jag blir helt galen. Tack och lov att man har underbar sambo. Puss på dig. Nu är det fredag - min enda lediga dag denna vecka. Solen skiner. Inga måsten. Inga planer. Ska njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;