Dream

Godkväll. Efter jag krigat på jobbet och då menar jag kriga for real, herregud så mycket det är nu. Man hinner iallafall äta och kissa, men mer än så är det då inte. För att rensa lite tankar och få vara vart jag mår gott for jag till badet. Att vara i vatten gör mig lugn, att bara simma och glida runt från kant till kant. Dock hade jag sämsta simglasögonen så gav upp rätt snabbt heh. Nu på kvällen har jag njutit av min egentid. Målat naglarna, kollat på foton, klistrat in nya, lyssnat på fina låtar och bara tänkt. Rätt mycket tankar som snurrar runt men en sak är säker, man slutar aldrig förvånas. Godnatt 
 
Popcaan – Dream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;