Burk oooouut

Hej hopp. Gått en liten vecka sedan sist. Denna vecka har inte varit någon hit precis. Varit sjukskriven sen söndags men på måndag - back on track. Dock känner jag mig inte precis redo men what to do..det är foten som är boven. Den jäveln har gjort att knät får ta stryk som gör att en sena och muskel i vaden är överbelastad = kan inte sträcka ut benet och gör jävligt ont överallt. Vilat i 5 dagar, har typ bara handlat och tvättat thats it. Ändå inge bättre. Har varit hos min hjälte till sjukgymnast idag och hoppas att hans tips kan trolla så jag kan börja springa runt på jobbet igen. Vill helst att allt försvinner så jag kan börja promma iallafall. När klagosnacket ändå är igång kan jag säga så här, att jag är så less på att detta hände just nu. För i helgen är jag ledig. Det är ett fett dancehall-event på taket i Umeå. Jag å Iluta hade tänkt oss en liten trip dit, bo på ymca och bara dansa arslet av oss. Har taggat med grym dancehall musik hela veckan. Men ne juste stanna hemma - vila - ha ont. Kul. Som pricken över i:et, bara för jag älskar dans och det är väldigt lite av det i lilla LÅ så råkar det vara öppethus på söndag = gratis dans hela dagen. Ne juste inte för mig. Men ska inte vara bitter, finns värre saker - mycket värre saker. Jag ska tagga för andra saker som väntar till hösten. Military Weekend - Kalmar - Lund - Dancehall om man lyckas -  73 dagar tills resan. Skruvar upp musiken och röjer upp i lägenheten så väntar myskväll med rödvin och pojkvän. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;