Time of your life

Efter jag jobbat i 18 timmar så däckade jag rätt hårt i sängen. Vaknade av att det knackade hårt på dörren, var i nattmössan - förvirrad och trött. Springer och öpnnar dörren i trosor å ett linne, sen när jag inser att det inte är pappa som jag trodde blev det smått pinsamt. En ung kille med en kartong "Jag har en leverans till Lisa Andersson".. jo det är jag det. Blev lite pinsamt att stå typ naken klockan två på dagen haha. Nåväl min älskade Nike skorna är nu hemma hos mig. Lovely! Gjorde en vanlig Lisa frukost, herregud så gott. Har längtat tre veckor. Nu var det ingen näringsdryck med ingefära och massa frön. Nej en god bärsmoothie, the, rostad macka med kvantums tunna rökta skina - ost och gurka. Som lyx efter dessa dagar haha. Nu ska jag ut i solen innan det försvinner.  Helgen börjar riktigt bra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;