Then do it again

Helgen var riktigt bra. Fått njuta som bara den, har varit onyttig, så långt från detox-mat man kan komma. Men efter tre veckors nyttiga måltider och inge kolhydrater var jag tvungen att fylla på lite..efter min och idas powerwalk i fredags så vart det pizza och rödvin med papi. Sedan några glas vin på Friends med carolina - mycket skratt och mysigt var det. Efter det blev den en liten sväng i maddes bil innan jag fick sussa kudden. Lördagen startade med pizza till frukost, för att inte få allt för dåligt samvete tog jag å ida en promenad. Sedan vart det lunchdejt, så grymt god sushi med bästa iluta, ida å johanna. Shoppade 20 årspresent till madde, besökte bolaget och sedan full fart hem. Jag och ida satt hemma hos mig, drack, pratade och fixade oss snygga. Sedan förflyttade vi oss till madde, där var det middag - vin - spel - vin - prat - vin - fix - champange - snöström, sedan stod vi på dansgolvet på lotus och dansade loss. Söndag idag - vill inte ens nämna hur jag mådde imorse. Värsta på länge. Kanske för man inte har druckit alkohol på en månad, eller blev det bara lite för mycket? Nåväl nu börjar jag bli människa. Jag har städat mitt rum, ska nu renbädda och vädra. Sen väntar lonaly planets southeast asia, ett häfte och en penna. Dags att skriva upp några ställen jag inte får missa. Förstår ni vad jag njöt av helgens måltider, detta är lyx jämfört med kokt broccoli och rödbeta. Mums.

Kommentarer
Postat av: Iluta

Saknar er redan mina hjärtan. <3

Du är bara bäst gumman.

Njut av maten nu, och ät det du förr inte kunde äta. mmmm. :) Love u!

2012-04-15 @ 19:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;