Pries feat Kid Ink - STFU

Måndag idag - back to the healthy life. Som jag sa innan, efter detox ska jag inte förstöra min kropp igen med massa skit och onyttigheter. Endast under helger. Man måste ha något att längta till, få dom där stunderna man verkligen njuter av mat. Men på veckodagarna då är det hälsosamma måltider, inge småätande, träning och massa med sömn. Bara en bra livsstil helt enkelt. Klev upp tidigt idag, gjorde en nyttig gröt och massa hemmasysslor. Har nu kokat ingefärste så jag har för varje morgon veckan lång. Nu är det dags för mig att snöra på joggingskorna och vara ute i solen innan jobbet kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;