I hate this pain

Hade velat vara hos mr john blund nu, är helt slut å ögonen svider. Men juste eftersom jag har en trasig fot och lekte idag att jag hade normala fotledband så var jag aktiv imorse + 8 timmars jobb = mycket spring - värk från helvetet - jag kan inte sova. Så då hamnade jag här. Behöver iaf inte ha panik över att jag inte kan sova för jag är ledig i 2 dagar nu, ye ye. Vad jag ska njuta. Visar två pics från igår, middag å promma med mina nya nike shoes. SÅ snygga, SÅ sköna och SÅ värt. Från det ena till det andra så har jag aldrig tyckt om köttfärsbiffar - tänker bara på skolans tjocka, köttiga och råa biffar uh. Men jag testade igår att göra egna, och my god vad gott det var. Jag hade i allt möjligt, vitlök, gul lök, sambal oelek, kryddor och massa annat. Gjorde en feta ost sallad eller för att vara ärlig gjorde Olivier det. Sen förstörde jag GI-maten med lite rostat bröd till. Detta med Hot Chili BBQ sås å creme fraiche. Mumsfillibaba och så enkelt och snabbt. Detta kommer göras fler gånger. Nu ska jag sluta snacka för jag har ändå inget vettigt att komma med. Nu gör jag ett nytt försök för ett besök hos John Blund, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;