Back on track.

Kikar in här rätt snabbt, fast jag inte har tid. Fullt upp och prioriterar internet långt ner. Skönt att inte haft någon större kontakt med facebook osv. Utan jag har haft fokus på att må bra. Lägga tid på sömn, min to do list, äta nyttigt och umgåsa med min familj. Har mycket jag vill berätta. Är inne på sista detox veckan nu, det händer grejjer med kroppen herregud. Men bara positiva saker. Nu ska jag sova innan klockan ringer 5.20 och då är de dags att trampa till jobbet i kylan. För övrigt började jag sakna Molly min vän när jag tog på mig det fina halsbandet jag fick av henne. En bild på de och jag önskar er en skön natt. Själv ska jag försöka att inte stressa upp mig, för det känns som att jag har hundra saker att göra men det enda jag hinner är att jobba-äta-duscha och sova. Nånå, relax. Nu ska jag njuta av min säng. Tänker på gatubarnen i Kumasi och sover gott för dom med. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;