April april

My god vad tiden flyger fram. Snart har det gått halva april? Så sjukt. Imorgon är sista dagen på min detox-diet. Kan säga er att alla människor borde göra det här. Mår grymt mycket bättre. Är piggare å gladare. Det var dyrt men det var det värt! Inte bara att man känner sig hälsosam - tappat sockerberoendet och mår gott, så vet man nu att magen är rensad och man har inge skit kvar. Känns bokstavligt talat underbart. Det är ett tips också för dom som vill gå ner i vikt, det gör man. Det var inte mitt syfte men råkade tappa några kilon så min lilla rumpa jag hade är gone. Men den kommer nog tillbaka när Lisa är igång vid godispåsarna igen. Men nu ska jag verkligen fortsätta och leva detta hälsosamma liv. Köra nyttigt och regelbudna måltider stenhårt på vardagar, men på helgerna ska man få unna sig nå gott. Är så taggad till att börja träna på riktigt. Har köpt joggingtights - härlig mjukis tröja - regnjacka å byxa - simmössa å simbrillor så nu jäklar. Snälla gud, gör att foten blir bra, då blir Lisa fit for fight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;