120423

Tjolahopp! Ny vecka igen. Galet hur veckorna flyger fram men snön stannar kvar? Det går inte riktigt ihop. Haft en super helg. Fredagen spenderades med madde, mot kvällen blev det vin och snacks hos jean med min pojkvän och hans syskon. Det var trevligt som vanligt och slutade med dans på olivers. (Natten slutade på Max med minimål + smältost ggaaah i love it, sedan däckade vi alla hemma hos jean) På lördagen startade vi dagen med en riktigt frukost, sen sprang vi runt som barn på leos lekland bakis? Ja de funkade trots allt. En fika hann jag med mina fina vänner innan det var dags för fotboll och mys på lördagskvällen. Igår gick jag och Oli på en lång promma runt hela rutvik, var inte så dumt som jag trodde. Efter en mysig förmiddag i rutvik blev det att tjäna pengar på ava. Nu är det måndag - back to healthy life. Mån- fre då är det inge sött, flott och häng i onödan ne! Startade dagen med ingefärsdryck, gröt och sen 8 timmars jobb, har simmat 1250 meter och städat hela rummet (garderoben, under sängen, alla låder. ni vet allt man kan tänka sig..) så nu är jag rätt slut. Ska ta mig en kvällsfika och sen bara slöa. En trött Lisa. En bild från i fredags. En godnatt kram till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;