120413

Klockan är mitt i natten, sitter fortfarande i landstingets vita arbetskläder och sliter. Äntligen får rumpan nudda en stol. Gick på passet 13.00 och planen var att sluta 21.30, men det var kaos och då får man ställa upp ibland + att jag får en fin lön. Så jag stannade kvar och jobbar hela natten tills 7.15 på morgon. Snacka om trött jag är. Varför valde jag att kliva upp 7.00 imorse när jag hade möjlighet att sova? Ville "fånga dagen" men inte så passade när man ska vara vaken i mer än ett dygn. Nåväl cash is king! Idag är det fredag, inte en vanlig fredag utan fredag den 13:e.. och jag är ledig lördag och söndag! My god så skönt. Jag ska verkligen ha helg och njuta av livet. Är små stolt i lillhjärtat att jag klarade detox. 3 veckor utan bröd, godis, läsk, alkohol, chips, flingor you name it. Har inte rört kolhydrater, nöjd tjej. Men jag ska säga en sak, i helgen då ska jag njuta. Ska dricka vin och äta gott med mina vänner. Räknar ner timmarna tills jag ska hoppa på cykeln och lämna detta sjukhus, då blir det hopp bumbs i säng. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;