Up up and away

Trodde att en trasig fot tålde mer än 4 timmar i converse men ne det räckte för en hemsk natt. Men några timmar sömn skrapade jag ihop och nu är det fredag. De flesta är väl lyckliga över att det är helg, för mig blir det jobb hela helgen. Men ärligt talat så gör det inget, när jag jobbar, sparar jag pengar - tjänar pengar - är hälsosam och utvilad. Så det blir en lugn helg med päronen. Min mobil räkning kommer att svida, idag har jag ringt och stått i telefon kö till Specsavers, Trafikverket, Transsportportalen, Telia, Folktandvården och massa sånt viktigt men tråkigt. Men nu är det fixat och jag kan fortsätta med det roliga - klippa i tidningar. Mitt lilla projekt som blev ett stort, ovanligt?
Kom för övrigt på hur sjukt kräsen jag är med musik men har ändå så sprid smak. Det är en massa olika stilar som spelar i mina lurar, allt från lil wayne till melissa horn. Det kan vara tung hiphop, mjuk reagge eller house, bara artisten lyckas beröra mig - så gillar jag de. Innan jobbet kallar så spelar vi lite låtar och gör en riktigt god frukost/lunch. Trevlig helg förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;