The only constant in the world is change

Blev en lyckad kväll med tjejerna igår. Sushi-bowling-vin-dans, dans och dans till house music-smältost och chilicheese som är min kärlek på nätterna och sedan skedning med iluta på morgonsidan. Sedan upp klockan tolv och vidare till jobbet. Tur att norrlänningarna inte var så sjuka och skadade idag, var väldigt lugnt på avdelningen och det behövdes verkligen med denna jävliga värk. Nu vill jag bara att det ska bli torsdag, fort som fan. För på torsdag kan jag börja planera min närmsta framtid. Tål inte denna vardag i luleå, villl göra något med mitt liv. Först och främst ska jag försöka bli människa igen. Nu Idol- sömn och en ledig dag imorgon. Godnatt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;