A hole different life

Det är fredag, jag är i en ny storstad och vad gör man? Jo tar en mini promma runt high street i den fuktiga värmen i mörkret, avnjuter en kopp te och bara myser på. Själv. I mitt lilla rum. Rätt skönt må jag säga. Ska fatta mig kort. Läget var familjen bor är inte lite underbart. Centralt, lyxigt och allmänt bra. När jag kommer ut från porten så har jag Starbucks, sushi åt höger och pancake house på vänster. Går jag lite neråt för gatan så finner jag topshop, hm, urban outfitters, ja listan e lång. Går jag genom kvartert nedan för som för övrigt är en av världens mest kända och dyraste gator så når jag efter några minuter hyde park. Det godkänner jag! Familjen och lägenheten - toppen. Om det är något problem är det nog mig själv det är fel på. Jag är rätt slut efter en galen dag med barnen, my god, deras energi tar aldrig slut. Allt från lekparken till Ben 10 till barbie. But I like it, däremot tycker min fot inte lika mycket om allt spring och trappor. Har aldrig gått så här mkt i trappor, snacka om vältränad man kommer bli. Nåväl ska försöka igga värken som pinar mig, dejta kudden och tänka. Bara ligga och tänka. Och leka lite med min fjärrkontroll till sängen (kommer ni ihåg när man gick på t ex jysk och man la sig i sängar och lekte, tänkte "åh sån säng villl jag ha") och helt plötsigt så ligger jag nu i en sån, underbart skönt. Dock är det inte alls lika roligt, känner mig bara slö. Juste, john blund skulle jag till. Piz-out.
Pics from this day,
On my way to get Adora

Kommentarer
Postat av: Madde

fortsätt uppdatera hun ! :D

2011-10-01 @ 03:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;