Truth hurts

Idag är det söndag, en konstig söndag. Det var flera år sedan jag hade en sån här dag. Inget planerat, inge bakis, inget jobb, inget sällskap av pojkvän eller kompis och inga måsten. Det är jätte konstigt. Grymt jobbigt. Skönt men jag är en människa som inte kan ta det lugnt för länge. Okej en film då och då. Men en hel dag att ta det lugnt? Går inte, har städat hela huset men nu då? Den har dagen hade varit perfekt för att ta en joggingtur och rensa skallen. Tänk om jag bara kunde göra det? Tänk att kunna springa tills benen viker sig och blodsmaken i mun blir till spyasmak. Fyfan vad jag vill träna. Kan någon bara fixa det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;