She will go insane

Det är fredag. Det är en underbar känsla. Dock har jag inte min myskamrat här. Inte okej. Känns skumt att min pojkvän bor nu 850 km ifrån mig. Det är bara att gilla läget. Min helg ska iaf bli en lugn och skön en. Jag ska spara pengar, avalkoliseras, sköta om mig själv, hemmaspa och umgåsa med mina föräldrar. Jag håller fortfarande på med rensingen och det tar aldrig slut, men måste raska på. Imorgon ska jag ställa upp på loppis och bli av med allt som jag inte behöver. Och jo på tal om ingenting, så var jag på en föreläsning av försvarsmakten eftersom jag vill bli soldat och sedan internationell sjukvådare inom fm. Nåväl nu blev jag astaggad men kan inte min fotjävel ge sig, så jag kan få mitt liv tillbaka. Måste träna, är en geleklump snart. Förbättrar det hela med en god fredagsmiddag och en hel del gotta. Puss

Kommentarer
Postat av: Olivier ;)

snart träffas vi älskling

2011-09-02 @ 15:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;