Power to the people

Vilken skön känsla, gått igenom allt som jag har samlat på mig under 19 år på 3 dagar, men nu är det klart, puh! Det jag vill ha kvar finns nu i färdiga i lådor tills jag flyttar hemifrån. Det jag trivs och använder har jag i mitt rum, det som jag inte använder är nu märkta och färdiga för att säljas. Imorgon är det loppis och jag hoppas att skramla ihop några slantar, det som ingen vill köpa går direkt till rödakorset. Underbart att veta det som är i mitt rum och alla lådor är i ordning och bara behövliga saker. Inser såna här gånger hur sjukt mycket kläder och saker man har. Jobbigt mycket, hemskt mycket. Skäms nästan, men nu har jag iaf gjort ngt åt det och nu är det förändring. Har ju faktiskt börjat mitt nya liv hehe. Nu en stor kopp T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;