People help the people

Kan ju inte säga att man känner sig som arbetslös när vikareförmedlingen från sjukhuset ringer varje dag och vill att man ska jobba. Ska absoult inte klaga, men just nu, just den här helgen känner jag för att göra allt som är på min to do list. Nåväl, no money no funny! Ska ikväll till en stuga å mysa med några saknade muppar. För övrigt vill jag bara säga tack till min familj, pojkvän å alla andra fina nära som finns. Idag på jobbet insåg jag hur snabbt någon i din närhet kan försvinna, kan hända vem som helst, till och med mig eller dig. Därför är jag extra tacksam idag, tack alla ni underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;