Let it fly

Igår skulle vara ännu en myskväll med film. Men från ingenstans så färgar jag och Frida vårt hår, Madde som aldrig har klippt någon, klipper mitt hår. Det blev alfabet med majskolvar och sedan tillslut blev det film å flott. Vaknade imorse och mitt sovsällskap Frida var redan på skolan. Flög upp från sängen och var jag fick min energi är fortfarande ett under. Men storstädade hela huset, tvättade, diskade, laga mat, you name it. Just nu njuter jag av en kopp kanel-te till ny musik jag har hittat. Nu ska jag pyssla med fotoalbum, klippa bilder från tidningar och sånt mysigt. Peace.

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej. Men gud va roligt, hade verkligen vart super kul att ha någon ;) !! Du kan lägga till mig på facebook om du vill Bea westlund eller maila med mig :) Vart i London ska du bo? :)

2011-09-08 @ 16:06:10
URL: http://nattstad.se/bea.westund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;