Journey of hope

Jag tror att alla människor på hela världen finns här av en anledning. Inte alltid så lätt att veta varför, kan vara en liten sak som man inte tänker på. Men vissa människor är här för att hjälpa och förändra. Jag tror att dom känner de på sig det. Jag tror jag är en av dom, det känns som att det är ett ansvar att ta. Jag har inte blundat för verkligheten och det ska jag aldrig göra. Jag kan inte rädda hela världen som jag ville när jag var liten. Men alla kan göra något. Har lyssnat på låtar från Ghana och tittat på bilder. Jag ska tillbak till Afrika, inte idag eller i år. Men den dagen jag far dit ska jag förändra. Det är en sak som är säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;