Here we go!

Egentligen borde jag sova nu. Vågar jag? Mina sambos har gått härifrån så nu är jag helt själv. Huvvaligen. Ikväll såg vi "A little piece of heaven" och om du inte har sett den, se den! Sju dagar kvar till ett viktigt besök. Kan inte dagarna bara hoppa fram lite? Vill veta nu. Ska drömma om livet inatt. Efter att sett en sån film blir jag galet taggad på att bara göra spontana saker och uppskatta livet lite extra. Bara boka en enkel biljett ut i världen och uppleva, hade inte varit så tokigt va? Nå natti

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Läste din tråd på backpacking.se.. Men kunde inte svara där för min inloggning fuckar sig. MEN, hittade ju dig här, är du fortfarade sugen på att ute och resa?! Eller har du nya plans? När hade du tänk dig, i höst eller? Ja är sjukt sugen på att dra iväg igen, och hade skit gärna haft någon att resa tsm med! Mejla mig på [email protected] om du fortfarande är sugen! :)

2011-09-09 @ 01:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;