Happy and worried at the same time

En liten update. Somnade i torsdags halv två på natten efter att varit med mina tjejer på donken i typ pyjamas (vår tradition). Sov två timmar och sedan var det dags att lämna LÅ, tog första planet till stockholm. Hade ett bagage på 16 kg och sedan ett till bagage var inte två hjul fungerar på sina stadiga 20 kg, och sen får man inte glömma de 8 kg som handväskan stod för. När jag klev av flyget så jo, då går ryggsäcken sönder, lyckorus? Men tog mig till Uppsala, genom staden fram till lägenheten var min pojkvän bor och plingade på. Vilket han inte hade någon aning om, han trodde jag skulle komma lördag, men där stod jag 9.30 svettig och helt slut, men glad blev han. Dock hade jag inte turen på min sida, där jag skulle kliva av bussen så bygger dom om, så ops var tvungen att gå 20 min med dessa väskor upp för backar, mysigt.

Den här helgen har varit apbra. Blå himmel, sol och värme all day long. Helgen började med att min syster med sambo anlände till uppsala och vi startade med buffé på dragon palace, grymt ställe. Vidare till Deo - förkrök och sedan väntade dans, champange, shots och en härlig fredagkväll. Lördagen bestod av lunch inne i stan, sjuk och myspys med min pojkvän. Söndagen började kanske inte så gött, sjuk och inte lite heller. Men vila, värktabletter och plättar gjorde att man orkade ta sig till huvudstaden, överraskade Olivier med en natt på Clarion hotell. Hotellet får bästa betyg av mig, grymt. Och då ska vi inte tala om frukostbuffén.. riktigt bra. Nu är jag i min systers lägenhet var jag ska spendera två nätter innan jag lämnar Sverige och flyttar till London i 6 månader. Gött det ska bli. Oj så långt inlägg, stackars er. Nu ska jag sluta! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;