Happiness is not about the destination, its about the journey

Note to self: Tacka inte ja till jobb 21-07 två dagar om du har 4 dagar på dig att få klart en A4-sida lång "to do list". Jag tror att jag är någon slags superwoman, sover 5 timmar, städar och full rulle hela dagen, sedan jobbar hela natten lång, därefter tror att det ska räcka med tre timmars sömn? Det är så sant så, kroppen säger verkligen ifrån. Den har sagt sitt men tyvärr har jag inte tid med att sova. Måste ta tag i den långa listan, var ska man börja? Börjar nog med att slå på musik som har släppts nu i september, its good good music. Dunka och hitta taggen för att få igång mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;