Grab the life

Det har gått väldigt bra och jobbat, speciellt när en patient kommer med tack gåvor som råkar var godis i alldeles för stora mängder. Vill inte ens veta hur många kilon det var. Nåväl, har jag säkert proppat i mig ett kilo på egen hand och sen en after eight kladdkaka som efterrätt. Men helg är helg eller hur? Dock kommer det väl slinka ner nå mer onyttigt eftersom det är lördagkväll.. den här kvällen kommer bli väldigt mysig. Hemma med min mami å papi. Grillat och pottigratäng, så det kan som inte starta så mycket bättre? Sen blir det tända ljus, massage, packlista och kanske man hinner med ett bad? Alltså gud vad jag blir glad av solen, när jag cyklade hem från jobbet, och kollade på den blåa himlen var solen lyste över löven som är i alla färger, å den härliga friska luften, jag blev så glad och lycklig i hela kroppen. Nu ska jag ta fram almanackan och börja planera. 11 days, 2368 km..here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;