Desert flower

Glömt att säga att jag har sovit för första gången i mitt 19åriga liv helt själv, helt helt själv. Stort för mig som hatar att vara ensam och speciellt när det är mörkt och blåser ute. But I made it! Men inatt hade jag sällskap av Iluta, det var en mysig kväll och vi lyckades göra en riktigt god middag. Vitlöksbröd, fetaost sallad, en hitta-på-kycklinggryta av mig med vitt vin och massa gott. Nåväl, det jag ville säga var att filmen En blomma i Afrikas öken skådades av ett gäng tjejer igår hos mig och shit my god, vad bra film. Se den! Och nu vill jag ju ännu snabbare till Afrika efter sett en sån film! Men bara att hålla ut ett tag. Och Waris Dirie hur underbart söt och snygg är hon inte?

Kommentarer
Postat av: Sara Gunnarsson

ha ha jag såg den filmen i helgen hyrde den på nätet. Jätte bra och gripande film. Den är ju ganska gammal kul att vi hittade den så sent båda två :D

2011-09-07 @ 17:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;