Dance ass!

Vilken härlig dag det har varit idag trots det gråa, regniga vädret. Vaknade upp av mig själv hos mormor, utvilad och glad. Efter jag har stylat, pimpat om och sytt kläder så for jag iväg till ica maxi, var där i nästan två timmar! För att storhandla because, ikväll har jag hämtat mina päron från flyget. Så då ville jag vara lite snäll, har storstädat huset, again! Gjort en matsedel för två veckor framåt, och då handlat inför 5 middagar. Nåväl, när jag har tömt kylskåpet och höll på rengöra alla hyllor så slår mig tanken att träna skulle inte vara så dum. Så 20 minuter senare hade jag städat klart och satt i bilen med frida. Tog en runda på solariöarna och sedan lite zumba på det. Tog en liten simtur i bassängen och damn vad jag älskar vatten. Nu vet jag varför jag tävlade i simning. Trivs som fisken i vattnet och det är där jag rensar min tankar bäst. Efter träningen var jag så glad, älskar att träna, men några minuter senare när den hemska värken i foten kom så kom jag på varför jag inte har tränat hårt på flera år. Blev så fabannad när jag inte kan träna utan att få ont, så drog till iluta och tog med henne till sushibar. Såg på idol och fick skratta och blev lite lycklig igen. Att ha päronen hemma är underbart, och nej jag är inte ironisk. Men jag är ingen människa som passar att vara själv. Nåväl, ska drömma mig bort. Emily är ju grym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;