19.39

Jag lovade mig själv att jag skulle ha tagit tag i mitt liv och lämnat Sverige innan det blev minus grader. Att jag lyckades men det kom så snabbt insåg jag nu, helt plötsligt är det bara 17 timmar tills jag är i mitt nya rum, i en ny stad. Ska bli sjukt spännande och roligt. Klart det kommer stunder då jag helst hade velat ligga i pojkväns famn och se film med mamma och pappa. Eftersom jag är lillkikkan som får hemlängtan fort så ska det blir riktigt kul och se hur länge det tar, en eller två dagar? Haha, nåväl dags att packa ihop allt och jo, hur dålig tajmning kan det vara? Vet inte om det är influensan eller vad det är, men något virus som gör att jag har migrän, tungt att andas, hosta, snor som rinner, trött och illamående. Gillas inte, speciellt när man ska dra på 50 kg själv genom en främmande storstad. Men jag har varit och storhandlat på apoteket så det ska nog gå bra. Hålller tummarna att jag lyckas ta mig från gatwick airport till victoria station och hitta min framtida familj. Wish me good luck. T´ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;