Dance your ass off

God afton. Har haft en riktigt bra dag. Började med sallad - melon medley - mango jucie i min ensamhet. Sedan en annourlunda tjej-dejt. Första gången man träffas brukar det vara en fika eller ett glas vin. Jag och Louise började direkt med en dans klass på Dance Attic Studio. En streetdance/hiphop klass med Sarah-Jane Abototo. Har inte fått dansat på två år och damn it vad underbart. Älskar det. Läraren var grym, diggar henne stort. Var in och läste lite på hennes hemsida, fick veta en massor roligt. Hon är modell, har uppträtt med Kanye West, Gwen Stefani, Sugababes och några andra. Nåväl, äntligen fick jag dansa och en sak som är säker, jag ska fortsätta. Sedan efter ett svettigt danspass for vi till älskade Camden. En favorit enligt mig. Där blev det såklart mat och lite shopping. Bilder kommer en annan dag. Bjuder på bilder på Sarah-Jane bara för jag gillade henne så mycket, jätte härlig tjej. Nu ska jag skypa med mitt hjärta. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;