Beautiful

London var verkligen inte som jag hade föreställt mig, det är så sjukt mycket mysigare och finare. När jag prommar runt bland alla kvarter så förvånas jag varje gång hur mysiga ställen det finns här. Det är verkligen som på film, alla gamla taxi-bilar, de gamla å väl dekorerade husen, de höga syrenerna och alla är artiga, precis alla. London är charmigt, ohja. Kanske också beror på var i London man befinner sig i, får ju faktiskt inte glömma att jag befinner mig i ett väldigt lyxigt och centralt Kensington. På tal om något annat så är jag på bra humör idag, känns mycket bättre nu. Längtar till lördag, min första lediga dag! Okej, only 5 days left! Remember cash is king! Ops, lite mer bilder råkade ploppa upp?
Råkade köpa ett par läckra röda byxor och ett par glassiga brillor
Köpte lite mys saker till kvällen, mjukisar med gotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;