Let me in

Goddag, hoppas ni haft en skön helg. Jag har haft en riktigt bra helg. Började i fredags hos Kiana med sällskap av Adrian, efter några glas där tog vi oss till Chinawhite, denna gång ljög vi oss inte in, nu hade vi turen att känna en promoter. Gratis inträde å dricka är aldrig fel, kul kväll. Efter dans på soffor och golv, så var det självklart dags för donken. Halv sex på morgonen dejtade jag kudden.
En trött tjej vaknade på lördagsmorgonen av skrikande barn och tog mig till chinatown.
Där var det sushi med tjejer!
Emma, Fanny och Molly
Efter en dag på stan med Molly så for vi till en bekant till mig. Malin. Som bor här, vi förfestade med dom och det blev en utgång. Dock ingen höjdare. Klubben var grym, stora dansgolv, flera våningar och jätte bra musik. Men det var ett problem, alla som var där var slibbiga, kåta killar som inte fattade att man bara vill dansa med tjejer. Så jag och Molly gick och åt mat. Killar som kladdar är inte okej. Alltså ska jag aldrig mer till detta område. På söndagen for jag och Molly till Westfield med Sandra och Sophie, grymt ställe. Otroligt stort, fräscht och snyggt shoppingcenter. Enormt lättare sagt. Där blev det mexikansk mat och bio.
Shoppade detta. Allt detta för 100 kronor, bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;