The best things in the world is free

Fredag. Det är sol, blå himmel och helgen väntar. Halleljua? Ikväll kommer föräldrarna hem igen, och då blir jag ledig. Men den här veckan har gått så mycket bättre än väntat. Var faktiskt bra att vara själv med barnen i 4 dagar, jag lärde känna dom och dom lärde känna mig. Barnen lyder och sköter sig mycket bättre när dom är sjäva med mig. Och jag får göra hur jag vill, när jag vill. Ingen som tittar och kommenterar. Och det blir extra cash. Nu stekar jag plättar för första gången i mitt liv typ. Idag for jag inte ut på något äventyr utan jag har varit hemma själv med nannyn. Jag har gjort fint i mitt rum och sen ska jag skriva vykort. Skön dag, och om tio timmar är jag fri. Vi får se vad som händer ikväll, en sak som är säker är att jag ska njuta av min ledighet. Lite bilder från igår när jag besökte Molly i Greenwich. Mysigt mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;