Primarket

Jo, åkte till Primarket idag. Säger bara my god! Blev som helt tokig, känslan jag fick där inne alltså. Så tror jag barn känner sig när dom är på disneyworld. Allt som fanns, skinnjackor, fransar, mocca shorts, päls, höga klackar, tjocka halsband you name it. Det roliga är att det är billigt som hm, om inte billigare i vissa fall. Man kan ju tänka sig att såna billiga affärer inte ska ha så snygga kläder, men shit dom kan mode. Och sen när jag kom till pyjamasar, då dog jag lite. Alla mjukisbyxpr, shorts och allt sött. One-piece 10 pund? Ja tack. Jag hade kunnat köpa kilon därifrån men jag försökte tänka, "jag bor här nu, jag hinner" men råkade hamna i kassan, dra kortet och volla så hade jag något i påsen. Nu ska jag dejta kudden. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;