Perfect relationship

En kort update. Jag gick igår till en dans studio i Notting Hill, klockan blev mycket så jag sprang ut snabbt. Efter några minuter inser jag att jag glömde sockar och att jag var kissnödig men tänkte eh, det går snabbt, kan kissa där. På kartan såg det ut som bli en promenad på 15-20 minuter. Var framme efter 50 minuter och tänkte men det är nog värt det. Hittade skylten och dörren var låst? Ser då en affish var det står att dansskolan har lagt ner, föralltid..kul. Dit hade man gått helt i onödan. Då vare bara att vända på klacken och börja gå hem igen. Blev en två timmars promenad och kom hem med tre blåsor på en häl, blodiga öppna skavsår på sidorna. Jätte skönt. Utan musiken i mina öron skulle jag aldrig ha kommit fram. Tips, gå alltid på toa innan du går någonstans man vet aldrig när du får kissa nästa gång, bär alltid sockar, speciellt om du heter lisa och har känslig hud, ha full laddad mobil så du kan hitta hem och framför allt ta med dig busskort eller pengar så du slipper gå. Nu har jag iallafall lärt mig en läxa. Idag var en mycket bättre dag. Min syster kommer om 49 dagar, bokat. Yey. Träffat två nya goa brudar idag. Gick på totally swedish - köpte min efterlängtade djungelvrål och marabou mjölkchocklad. Sen har jag suttit extra barnvakt ikväll och pojken ska egentligen sova 19.00 men somnade 21.30 och det är en helt en annan historia, den ska jag inte berätta. De var icke kul. Nåväl nu sover ungarna och nu är det dags för mig med. Först skype med älsklingen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;