Pass at me

Natten bestod av hosta, hosta och hosta, kall-svettades. Och ja inte sån bra natt. Kan jag inte bara bli frisk! För övrigt var jag med om den värsta morgonen hittills. Barn kan vara så envisa så det är helt sjukt. Nåväl jag överlevde, nu väntar en ny utmaning - Vara ensam med pojken utan att vara hemma, i flera timmar. Wish me good luck! Juste, igår besökte jag en dansskola eftersom jag saknar att dansa och det får mig att bli glad. Dansa bort alla beskymmer och bara få släppa lös liksom. Kändes som att jag var med i en film, gick runt och kolla på alla som dansade olika stilar. Häftliga lokaler, häftigt folk, alla var snälla och man är ny i stan. Dock rätt dyrt. Har hittat en som är nära mig som jag ska kolla in i veckan. För övrigt har jag varit har i två veckor nu, det har regnat 1 gång! Den som sa att det regnar mycket i London vet inte vad han snackar om. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;