New week - new opportunities

Det är måndag. Tors - fre - lör - söndag har jag varit med Molly. Vi har fikat, ätit, åkt båt, shotat, dansat, ätit, shoppat och bara lekt runt. Gillas, gillas. Den här veckan kommer kännas, 6-19 varje dag eftersom barnen har höstlov = jag ska underhålla dom från dom vaknar tills John Blund kallar. Det är inte lätt med dessa barn ska jag säga, försök vara roligare än deras ipad? Behöver frisk luft, går ut i mörkret på de mysiga gatorna mellan kensington och notting hill. Ha en fin kväll, snor orden från min pojkvän och längtar tills vi är tillbaka i mitt rum. Att vakna och se dig sova djupt, krypa ner bredvid dig och krama din varma kropp. Ge några pussar och bara njuta av närheten. Damn, can u miss someone so much?
Missing someone gets easier every day because even though it's one day further from the last time you saw each other, it's one day closer to the next time you will.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;