Love of my life

Nu när jag sett filmen, honey två, är jag så grymt arg. Vill göra det jag älskar, dansa. Vill göra det utan att få ont. Det var det som fick mig att sluta dansa, men inte har det blivit bättre. Så nu har jag bestämt mig, jag ska börja igen. Det får kosta. Måste få dansa. Kommer ihåg när jag började och varje gång när jag kom hem hur lycklig jag var. Jag är en människa som ska dansa, så är det bara. Det är aldrig försent, nu jävlar. Hiphop och dancehall må vara det som berör mig mest efter mina nära å kära. Musiken betyder så mycket. Ligger nu i sängen och pumpar musik i mina hörlurar. Drömmer mig bort till en dansstudio. Want it so fucking much.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;