Look at the stars, look how they shine for you

Alltså det kommer bli ett rätt långt inlägg men ska försöka sammanfatta helgen kort. Fredagen,
Började med att möta upp Emma med fyra andra svenska tjejer, började med att pubba och sedan blev det att klubba, dock endast jag och Emma. Ville in på chinawhite, men man kommer endast in på det stället om man står på vip-listan...men vad gör vi? Jo drar igång en historia, "Hi, we are coming from a swedish fashion magazine.." så wolla var vi inne på klubben, free. 20 pund rikare. Sen hur kvällen avslutades var kanske inte lika kuligt, Emmas börs blev stulen. Nu i efterhand skrattar jag bara när jag tänker efter hur det såg ut, Emma springer från sopkorg till sopkorg, alla mcdonalds påsar som låg på marken letade hon i helt tokig, nåväl allt sker av en anledning.
En glad brud. Tips, shotsen här är icke bra.
Lördagen började med en lunch och shopping med Molly och Nura. Fick med mig hem en mysig tröja,
Sen var det dags för att träffa Kiana, började med tequila och slutade med dans på soffor. En härlig kväll med en härlig tjej, kändes som man hade känt varandra länge, men det var bara några timmar. Avslutades på subway med världens macka. Så här började den i alla fall,
Grym DJ,
Snygg tjej?
Söndagen började på Brick Lane med Molly och Nura. Ett charmigt ghetto ställe fullt med mat från alla världens hörn, marknad och second hand.
Två fina filurer med grym mat. Second-hand affärerna hade jätte bra innehåll, tyvärr vill vi ha primark pris
Halsbanden ovan vad skit snygga, ångrar mig varför jag inte köpte ett ändå..men försöker att spara pengar men det är långt ifrån lätt..
Fick energi av detta, och ja kolla min hand ser helt fel ut. Sedan blev det en fika med två nya svenskar på oxford street. Helgen har varit bra, äntligen ledighet, längtar redan till nästa. Träffat mer folk och klickat med några och nu känns allt mycket bättre. Dock försvinner aldrig längtan efter alla där hemma. De e bara att gilla läget och njuta av detta liv. Puss

Kommentarer
Postat av: Julia

Snygg du är tjejen!

2011-10-11 @ 12:00:04
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;