Give me a smile please

Dricker min nya favvo dricka, love mango! Sitter redo för att åka ut på eget äventyr, ska ta mig till Hammersmith. För där finns det den populära pre market. Jag kan ju säga att jag kanske inte är som lyckligast när barnen kommer till mig kring 5.45 på morgonen, men så skönt det är när man väl är igång, när jag har lämnat dom på skolan så tar jag en joggingtur hem genom hydepark, duschar, äter lunch och är redo för dagen 11.00. Har diggat lite musik, var alldeles för länge sen, så nu mår jag riktigt bra. Men jobbigt att hela tiden sakna alla mina godingar, men skypade väldigt mycket igår kväll så sov som en prinsessa inatt. London calling, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;