Everything has beauty

Nu har jag varit i London prick en vecka. Det känns bättre för varje dag som går och jag börjar komma in i det här. Men jag tycker det fortfarande svårt att hitta något att leka som passar både en 4åring pojk och en 5årig tjej, för han vill inte leka med barbie och hon vill inte leka fighting. Tips? Nåväl, snart är det dags att hämta pojken från dagis. Snart är det helg. Längtar så mycket. Jag ska även försöka hitta den svenska affären som ska ligga här i närheten. För jag har ganska stor abstinens efter saltlakrits. Vågar jag nämna att jag fick av min söta syster och alex 5 påsar djungelvrål? Och dom är borta? Men faktiskt har jag "bara" ätit tre på egen hand haha. Och jag fick även en bok av dom, egoboost av isabella löwengrip eller så kallad blondinbella. Faktiskt riktigt bra bok och läsa, du var smart sis, man behöver läsa om sånt när man är ensam och lite osäker. När jag läser får jag en good feeling i kroppen och tar vara på dagen bättre. Puss.

Kommentarer
Postat av: Anki

Hej Lisa! Vi följer ditt London äventyr på din blogg, det är så kul att se alla bilder du lägger upp. Vi önskar att vi kunde vara där med dig. Ha det bra, kram Anki, Hanna och Ellen.

PS. Shoppa inte upp alla pengar!!!

2011-10-05 @ 18:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;