Dance is my drug and that makes me happy

Det e onsdag idag - det innebär att jag har varit här i exakt tre veckor nu. Jag har som sagt varit på jakt efter danskurser men eftersom jag bor i ett rikt, lyxigt, överklass område så hittar man bara dyra balettskolor. Det jag söker är långt ifrån det. Så jag får ta mig ut till förorterna/ghetto och hitta nå grymt. Har hittat lite intressanta ting. Så nu börjar jag lysa igen. Att höra på en grym låt och bara dansa må vara underbart. På bio såg vi footloose, en dansfilm. Dock inte min typ. Men kul film. Längtar till Streetdance 2 har premiär. Tagga. Har hittat en tjej som håller grymma dancehall kurser. Lyssnar på nya låtar och känner mig lycklig igen. Tänk vad dansvideosar och bra musik kan göra? Jo, igår var jag på totally swedish och shoppade lite marabou-mint-choklad och djungelvrål, hur gott är inte det? Unnar mig själv gotta efter en lång dag med barnen, började 6.00 och slutade nyss. Dock har jag väl inte slutat men nu sover dom, halleljuha. Barnen var hemma från skolan  idag och my god vad dagen kändes lång. Men gick bättre än väntat. Nu har jag en good feeling i kroppen, farmor mår bra, har skypat en massa, min pojkvän och jag har nu hittat en bra lösning, jag har choklad, min säng är skön och jag ska dansa nästa vecka. Thats swag right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;