Check that booty

Alltså my god. Vill skriva så mycket, berätta allt. Men tiden räcker inte till. Kan bara säga att jag trivs mer och mer. Älskar London men min hemlängtan är jobbig. Men är mycket gladare nu och njuter av livet. Har varit här en månad nu, går snabbt som bara den. Det regnade andra gången idag på mina fyra veckor. Okej efter dessa dagar är jag helt slut, har skypat i 90 minuter med syster - välbehövligt.  Nåväl sängen kallar. Och jo en sak, mer pengar - mer problem, det är en sak som är säker. Är så lycklig över min uppväxt och hur min familj är. Puss.

Kommentarer
Postat av: ida

Åh vad roligt att höra att du börjar trivas mer och mer! :) Men det låter som att vi behöver en skypedate? ;)

2011-10-27 @ 17:16:42
URL: http://idastjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;