10.24

Nu är det söndag, kyrk-klockorna slår förfullt, solen skiner på den blåa himmlen och snart ska jag ut med barnen och marife och ha picknick på holland park igen. Denna värme är helt sjuk, thailands värme bland de gula bladen? De är underbart. Egentligen är jag ledig lördag och söndag. Men eftersom föräldrarna har åkt bort över helgen, var jag själv med barnen. La dom för första gången och var helt själv men gick jättebra. För övrigt så älskar jag London men det här livet som aupair? Jag vet faktiskt inte.. Jag gillar det men just nu känns det inte som att jag vill göra det här mer än ett halvår. Men blir nog bättre när jag lär känna lite folk och inte känner mig så ensam. Lite jobbigt att aldrig känna sig hemma, utan att alltid känna att man stör när man vill äta eller duscha. Dock säger föräldrarna att jag ska känna mig som hemma och att jag får äta när jag vill och så. Men det känns lite konstigt, men kanske bli bättre med tiden? Men sov gott inatt för jag fick äntligen skypa med mamma, pappa och Sara igår kväll. Jag saknar alla mina hjärtan. Love u.

Kommentarer
Postat av: ida

Vad underbart allt låter! Förstår din tanke kring jobbet, men med tiden blir nog allt lättare och det kommer bara vara en stor erfarenhet för dig. Jag ska fixa fram skypen, skickar mejl på fejjan sen. PUSS

2011-10-02 @ 19:36:23
URL: http://ida.stjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;