Amores mei familia mea

Godkväll, stressigt som vanligt. John Blund är här på besök och måste nog umgåsa lite med han så jag orkar med denna underbara vecka som väntar. Ska sammanfatta mig kort. Kan konstatera att jag älskar London, vilket roligt liv man lever här egentligen när man tänker efter. Ja varsegod Ida, din update: Jag har berättat för familjen att jag vill hem i februari. Lång historia - men från och till har jag trivts och inte. Ena stunden vill man hem och enda stunden inte. Efter mycker prat med min familj, oli och molly så bestämde jag mig själv att jag vill stanna länge än bara till jul. Men det är underbart skönt att ha det bortgjort. Nu kan jag verkligen njuta av denna tid som är kvar, utan att gå runt att tänka på allt som har oroat mig. Gick bättre än förväntat. Tror att jag kommer sakna London när jag väl är i LÅ, att ha allt så nära sig. Att bo på sånt fint och centralt ställe, utbudet, vännerna och allt. Som till exempel igår, jag och Kiana tog en fika på Westfield. Som är ett grymt stort, fräsch och lyxigt shoppingcentrum. Där ska man ha karta och kompass för att hitta, så stort. Nåväl, testade skor och det var farligt. Ska köpa mina skor jag har velat ha väldigt länge nu. Ja men bara det, att kunna ha det som vardag. Att bo i denna miljö. Men känner att nu har hösten börjat slå om till vinter, ska nog byta ut sommarjackan nu? Problemt är att jag måste hitta en vinterjacka först! Fick ett röstmeddelende av min syster, att höra hennes röst och de fina orden gjorde mig tårögd. Tack alla ni nära som finns där. Nu ska jag sova, är glad, riktigt glad. Kanske för att zumban idag gick bra? Okej att det gjorde ont i fossingen men ingen hemlängtan till helex idag. Ett steg framåt. Men en sak är säker jag måste sluta äta allt sött, donken, chips, snacks, kakor, carrot cake, popcorn, "goodies snacks" you name it. Har aldrig varit så här onyttig. Fick inte på mig mina favvojeans? Är det ett tecken på att det har faktiskt gått för långt. Skönt att jag har kommit igång med träningen nu fattas bara den andra delen, dra ner med det onyttiga till normalt, ska absoult fortsätta njuta av allt goda som finns, men inte så som jag har gjort i två månader nu, det är helt sjukt. Molly du vet hur det känns.Oj, vadå sammafatta kort? Godnatt.
Söt Kiana igår på Starbucks, vad annars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;